ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

Umatanje poklona





Dragi moji ! Sigurno  ste se ( poput mene ) barem jednom našli u situaciji da idete na nekakvu svadbu, rođendan ili slično i da vam je dosadilo klasično umatanje poklona u šareni papir ili utrpavanje u ukrasnu vrečicu. Priznajem najbrže je ubaciti poklončić upravo u takvu vrečicu, no ja se volim poigrati.U mojoj skromnoj radionici uvijek se nađe pokoja šišarka ili buketić suhog cvijeća, malo rafije ili kakva ukrasna mašna.Sasvim dovoljno da se napravi nešto novo i drugačije.Ja sam to učinila ovako ,a vi se poigrajte svojom maštom i uživajte :-)

Broj komentara: 7:

  1. odlično to je jako lijep poklon ja bih bila oduševljena kada bi mi netko poklonio nešto što je sam izradio

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljivo umatanje, baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlićno izgleda bas tako nesto mi je trebalo sada .. moram umotati crnu ruzu i poslati pa ako imas neku ideju slobodno mi se javis :)

    Savjetnik

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uhh malo kasnim , sad sam u nekim drugim kreacijama i slabo na blogu ...nadam se da ćeš mi oprostiti ;-)

      Izbriši
  4. Odlično izgleda, sjajna ideja...hvala ti što si podelila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lep i originalan način za pakovanje :)

    OdgovoriIzbriši